Job 37 van 160


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende finance


Functie

Voor een bedrijf regio Kortrijk zoeken wij een administratief bediende finance .

Je komt terecht in een bedrijf met een gezinsvriendelijk uurrooster.
Waar een onboarding traject bij opstart voorzien is. Een bedrijf die persoonlijke groei stimuleert.

Interesse ? Lees heel snel verder!

Wat ga je doen?
Je zal verantwoordelijk zijn voor volgende taken:
  • Registratie van facturen voor verschillende diensten.
  • Voorbereiden van betalingen en deze klaarzetten.
  • Afhandelen van herinneringen en betalingsverzoeken.
  • Inboeken van facturen en nauwkeurige kasboekingen uitvoeren.
  • Aanmaken van nieuwe leveranciers in ons systeem.
  • Boeken van nummerplaten en registratie van voertuigfacturen.
  • Voorbereiding van einde contract wagens tot aan afrekening.
  • Back-up verzorgen voor boeteverwerking indien nodig.

Waar ga je werken?
Dit dynamisch bedrijf is actief binnen de autosector. Je komt terecht in een team waarbinnen positivisme, sfeer en enthousiasme centraal staan.

Gezinsvriendelijk uurrooster met een uitgebreide opleiding binnen een familiale onderneming. Mogelijkheid tot het leasen van een wagen of een fiets. Persoonlijke groei moedigen we sterk aan.

Jouw profiel

Wat verwachten wij van je:
  • Je hebt een relevante eerste ervaring in een soort gelijke functie.
  • Je hebt een goede boekhoudkundige kennis.
  • Sterke analytisch en oog voor detail.
  • Communicatief sterk & een echte teamplayer .
  • Naast het Nederlands kent ook het Frans weinig geheimen voor je.
  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
    Documentatie doorsturen of archiveren
  • Telefonische oproepen beantwoorden
    Klanten ontvangen
    Klanten informeren of oriënteren
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken
  • Verkoopsovereenkomsten opstellen
    Betalingen opvolgen
    Aanmanen bij onbetaalde rekeningen

Aanbod

  • Onboarding traject voorzien bij opstart
  • 8u-16u30 waarvan 1 dag tot 17 uur - vrij te kiezen
  • Mogelijkheid tot het leasen van een fiets
  • Leasen van een wagen die na 5 jaar omgezet wordt in bedrijfswagen
  • Loon naar gelang ervaring & competenties .
  • Maaltijdcheques 8 euro per gewerkte dag
  • Ecocheques 250 euro per jaar

Neem vandaag nog contact op 051 26 26 66

Solliciteren

Margo Vens
+32 51 26 26 66

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht